مرکز توزیع روغن در ساختمان تعمیرگاه داخل محدوده سرویس وسایل نقلیه سبک و سنگین معدنی و عمرانی قرار می­گیرد. تجهیزات پمپاژ را می توان در تعمیرگاه و یا در محل ذخیره سوخت و روان کننده­ها قرار داد و به وسیله یک خط لوله به توزیع کننده اصلی متصل کرد.

مرکز توزیع روغن به تمام تجهیزات لازم برای توزیع، انتقال و حمل انواع روغن و مایعات مجهز شده است. تعداد ایستگاه های توزیع و کمکی مورد نیاز در یک پروژه بر اساس الزامات و درخواست های مشتری تعیین و طراحی می­شود. این مرکز امکان توزیع روغن های موتور، هیدرولیک و گیربکس، مایع خنک کننده و گریس هم از مخازن بزرگ و هم از بشکه­های استاندارد 204 لیتری را فراهم می­کند

Technical Data

مشخصات MK-2B MK-2SU MK-2E MK-2EU
نوع سیال روغن موتور، روغن هیدرولیک، روغن گیربکس، مایع خنک کننده، گریس، مایعات کارکرده
مخزن توزیع بشکه استاندارد 204 لیتری تانکر­های پلاستیکی یا فلزی از 1000 لیتر
کمپرسور باد + + + +
طول شیلنگ، m 23-15 23-15 23-15 23-15
نوع سوپاپ روغن الکترونیکی الکترونیکی الکترونیکی الکترونیکی
نوع سوپاپ گریس مکانیکی مکانیکی مکانیکی مکانیکی
فیلتراسیون اولیه + +
تهویه هوا + +
کنترل مصرف ماتریکس + +

Features

ویژگی­های مرکز توزیع روغن

  • تجهیزات می­توانند به طور مستقیم در محل انبار سوخت و روان­کننده­ها، محل سرویس و یا محل بارگیری کامیون روغن قرار گیرند.
  • چیدمان ثابت بطور قابل توجهی باعث افزایش طول عمر مفید تجهیزات توزیع روغن می شود.
  • مرکز توزیع روغن را می­توان به سیستم بی سیم خودکار برای کنترل مصرف روان کننده­ها و وضعیت مخزن، مجهز نمود.
  • ذخیره­سازی و توزیع روغن هیدرولیک هم از طریق بشکه­ها و هم مخازن پلاستیکی یا فلزی با ظرفیت 500 تا 10000 لیتر صورت می گیرد.
  • تجهیزات پمپاژ، کارآمد، قابل اعتماد و ایمن با محرک پنوماتیک است.

Advantages

  • تجهیزات توزیع

مرکز توزیع روغن با پمپ­های پنوماتیک مطمئن و کارآمد شرکت GRACO  مجهز شده­ است که برای توزیع روغن های موتور، هیدرولیک و گیربکس، مایع خنک کننده، گریس در سیستم­های روانکاری مرکزی و تخلیه و ذخیره مایعات کارکرده استفاده می­شود. مخازن توزیع بسته به نوع مرکز متفاوت هستند: بشکه­های 204 لیتری، تانکر­های فلزی جوشکاری شده یا پلاستیکی با ظرفیت خاص (مخازن بخشی از مجموعه استاندارد نیستند و جداگانه ارائه می­شوند). قرقره­های شیلنگ XD/SD مقاوم نیز برای شرایط کاری و محیطی سخت و شیرهای کنترل دارای کنتور و بدون کنتور استفاده می­شوند.

تخلیه اولیه مایع کارکرده توسط پمپ دیافراگمی با کارایی بالا از طریق شیلنگ به یک مخزن جداگانه صورت می­گیرد. تجهیزات توزیع بر اساس الزامات پروژه انتخاب می­شوند.

  • ویژگی های مرکز روغن

توزیع کننده اصلی و مخزن روغن مستقیماً در محدوده سرویس در تعمیرگاه قرار می­گیرند. قسمت بیرونی مرکز توزیع کننده اصلی، شامل قرقره های شیلنگ با شیرهای اندازه گیری می­باشد. داخل مرکز توزیع کننده اصلی تجهیزات پمپاژ با سیستم فیلتراسیون روغن و هوا وجود دارد. اگر روند توزیع به طور مستقیم از محل ذخیره­سازی سوخت و روان کننده ها انجام شود، تجهیزات پمپاژ و تهویه­ هوا روی یک توزیع کننده اضافی نصب می­شود که از طریق مجرایی محکم و انعطاف­پذیر به توزیع کننده اصلی متصل شده است. بازیافت مایع کارکرده از طریق لوله­کشی به مخزن مخصوصی که در خارج از منطقه سرویس قرار دارد انجام می­شود.

  • کارآیی

این متن مربوط به این قسمت نبود و باید از سایت(انگلیسی و فارسی) حذف شود.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید