ما متخصص در امور معادن و ابزارهای صنعتی و ماشین آلات هستیم که مایل به ارائه خدمات به مشتریان با تجهیزات و امکانات برتر برای سود و رفاه متقابل می باشیم. ما معتقدیم که امروز، پیدا کردن شریک و همکار مناسب، فردای شما را به سطح جدیدی سوق می دهد!

کارگاه کامینز  (Cummins)و قطعات یدکی

شرکت ماشین معدنی رستاک دارای سال ها تجربه در زمینه ی عیب یابی و تعمیر موتورهای کامینز می باشد. این شرکت مجهز به سرویس کامل تعمیرات کامینز بوده و می تواند تمامی تعمیرات مورد نیاز را برای موتورهای شما انجام دهد. ما دارای برنامه نرم افزاری و تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر اکثر موتورهای دیزل کامینز در حال حرکت در جاده ها هستیم. قطعات یدکی برای سری K موتور های کامینز همواره در انبارهای این شرکت موجود هستند.

کارگاه تعمیر موتور کامینز

متخصصان با تجربه این شرکت، بازرسی از موتور را انجام داده و هر گونه مشکلی را برطرف می کنند. ما طیف گسترده ای از خدمات تعمیر و نگهداری برای موتور، از خدمات ساده برای سرویس روغن تا تعمیرات کامل ارائه می دهیم.

قطعات یدکی اصلی کامینز

بهترین قطعات را برای موتور یا دیزل ژنراتور خود تهیه کنید. استفاده از قطعات اصلی ، بهترین راه برای تضمین عمر لوازم و ماشین آلاتی است که توسط موتور کامینز راه اندازی می شوند.

قطعات یدکی برای سری K همیشه در انبار موجود هستند.

نظاره گر رشد ما باشید

کارگاه کامینز

شرکت ماشین معدنی رستاک دارای سال ها تجربه در زمینه ی عیب یابی و تعمیر موتور می باشد. ما ارائه دهنده سرویس کامل تعمیرات کامینز هستیم که می تواند هرگونه تعمیرات را برای برای موتورهای شما انجام دهد.
ما دارای برنامه نرم افزاری و ابزار موتور برای عیب یابی و تعمیر اکثر موتورهای دیزل کامینز در حال حرکت در جاده ها هستیم.

ما قادر خواهیم بود تا هر موتور کامینز را مجدداً، بازسازی و راه اندازی کنیم.
دامنه فعالیت این مجموعه تنها به موتورهای مرجوعی و قطعات تولیدی محدود نمیشود .شرکت ماشین معدنی رستاک تمام تعمیرات دقیق مورد نیاز و بازسازی موتور و رفع ایرادات و بروز رسانی تمامی برنامه های کاربردی موتورهای کامینز را در کارگاهی مدرن و مجهز نزدیک تهران انجام خواهد داد. تمام ماشینکاری ها  از جمله شفت میل لنگ، تغییر اندازه شاتون، تعادل موتور، سر سیلندر، خستگی پوسته و پین ها و سایر خدمات  در محل این شرکت انجام می شود. ما انواع موتور های کامینز را تحویل گرفته، مطابق استانداردهای کارخانه بازسازی خواهیم نمود. همچنین این شرکت عملیات دریافت، تعمیر و ارسال به هر نقطه از ایران را انجام می دهد.

تخصص

مکانیک ها و مهندسین موتورهای کامینز ما سخت تلاش می کنند تا از کیفیت قطعات شما اطمینان حاصل کنند و یا موتور ها را به گونه ای بازسازی می کنند که عملکرد یک موتور نو را داشته باشند. تجهیزات مدرن، برنامه ریزی دقیق انجام شده توسط کامپیوتر، بازسازی موتورها را صد در صد تضمین کرده و آنها را به شرایط نرمال روز اول و حتی مناسب تر برمی گرداند.

 

قطعات یدکی اصلی کامینز

همیشه تفاوت آشکار و قابل ملاحظه ای (مشاهده ای) بین قطعات اصلی و تقلبی کامینز وجود ندارد. تفاوت موردنظر می تواند به میزان چند میلی متر بیشتر از اندازه طراحی شده واقعی در شیار حلقه ای یک پیستون باشد. در یک موتور، این تفاوت کوچک می تواند باعث کم شدن قدرت، عدم روانکاری مناسب، آسیب زیست محیطی سوخت و نارسایی موتور شود.

زیر عکس: قطعات اصلی کامینز در مقایسه با قطعات تقلبی متفاوتند.

تفاوت های موجود

ممکن است شما با خرید قطعات غیر اصل در هزینه های جاری خود کمی صرفه جویی کنید، اما با ادامه این روند در طولانی مدت متحمل هزینه های بیشتر خواهید شد. برای اثبات این مسأله، مهندسان کامینز تست های تحلیلی کاملی را بر روی قطعات اصلی کامینز و قطعات غیر اصلی انجام دادند. آزمون شامل بازرسی چشمی، اندازه گیری های بحرانی، تجزیه و تحلیل مواد و تجزیه و تحلیل شیمیایی قطعات می باشد. نتایج زیر نشان می دهد که چرا قطعات اصلی کامینز همیشه برای موتور کامینز شما بهترین کارایی را دارند.

مزیت قطعات اصلی کامینز

همه ی قطعات با کیفیت یکسان ساخته نشده اند

اغلب آنچه که دیده نمی شود تفاوت ها را ایجاد می کند. اجزای موتور باید به اندازه ای دقیق باشند که توسط چشم غیر مصلح قابل شناسایی نباشد. طراحی دقیق، تجهیزات پیشرفته تولید و تست دقیق قطعات، تضمین می کند قطعات اصلی کامینز در کارایی، قابلیت اطمینان و دوام کاری در محدوده مشخص شده توسط کارخانه کار می کنند.

قطعات بهتر، در دسترس بودن بهتر

کیفیت قطعات اصلی کامینز زمانی اهمیت پیدا میکند که موقع نیاز مبرم به آنها در دسترس باشند. به همین دلیل شرکت ماشین معدنی رستاک هزاران قطعه پر مصرف در موجودی انبار خود در اختیار دارد و در صورت عدم موجودی، این شرکت می تواند آن را به سرعت از طریق شبکه تدارکات جهانی تأمین کند. هر جایی که باشید، می توانیم قطعات کامینز اصل را به شما تحویل داده و خرابی تا کاهش بهره وری را به حداقل برسانیم.

 گارانتی بهتر در تمام نقاط

قطعات اصلی کامینز  با گارانتی اصلی کارخانه ارائه شده که موجب تضمین آرامش ذهن و حمایت مالی می شود. کیفیت، عملکرد و وجود عیوب احتمالی در قطعات با هیچ قید و شرطی پذیرفته و صد در صد پشتیبانی می شوند.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید